Prima pagină > Blog > Lunascape

Lunascape

Lunascape6Zilele astea am avut probleme cu laptopul meu Hp așa ca am fost nevoit ca după un an de zile să restaurez sistemul de operare.

După restaurare au urmat actualizările și bine înțeles odată cu ele și instalările de soft-uri. Cu această ocazie am dat peste un browser care după ce l-am instalat și am început să navighez pe net cu el am zis: WOW!

Am o conexiune la net foarte proastă și din acest motiv mai toate browserele instalate nu imi încărcau paginile așa cum o face acest browser numit Lunascape.

Lunascape vine cu cele 3 motoare de navigare : Trident, Gecko și WebKit. Practic ai 3 browsere într-unul. Permite adăugarea de addon-uri de la FireFox cea ce este mai mult decât ok. Are un plugin pentru rss foarte drăguț.

Site : http://www.lunascape.tv/

Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu